BEAUTY COLLAGEN WHITENING

Salam sejahtera, semuga teman-teman, adik2 dan kakak semuanya dalam keadaan yang sihat sejahtera. Malam ni Ita tak lah nak kongsikan resepi. Tapi just nak cerita hobi Ita yang satu ni.. bisnes...ya bisnes yang Ita tak boleh nak tinggalkan..dah jadi darah daging keluarga kami yang rata-ratanya berniaga berbanding dengan yang makan gaji. Ada juga yang makan gaji tu..tapi yang lebih ramainya bisnes lah.

Menyentuh tentang bisnes Ita pulak..Ita lebih suka buat bisnes yang dekat dengan diri kita. Misalnya..butik pakaian ke ataupun skin care ke ataupun..supplement ke..A..aa..camtu la... Bisnes Ita bermula dari rakan rakan membawa kepada jualan secara online.. memang menyeronokkan jika ia dilakukan dengan minat yang mendalam. Walau selewat mana pun pulang dari kerja..malamnya nak juga Ita memastikan pesanan pelanggan terlebih dahulu.

Jika musim perayaan selalunya Ita akan menyediakan pakaian yang sudah siap dijahit untuk dijual. Jika berkesempatan Ita akan sulam dahulu. ohh..memang seronok jika melihat hasil pakaian yang ditempah dan sulam cantik2..semakin semangat untuk dijual.

Tapi malam ni Ita nak kongsikan satu lagi cabang perniagaan Ita,iaitu Collagen..



Pada Ita, supplement yang macam ni amat perlu bagi wanita terutama yang sudah berumur macam Ita. Sebabnya, dengan kehidupan seharian kita yang sibuk menyebabkan kita tak mampu melengkapkan carta makanan kita yang sepatutnya kita kena makan. Kita hentam saja apa-apa makanan yang ada didepan mata tanpa mengetahui keperluannya dan kuantiti yang patut kita makan.

Dengan adanya collagen kita akan jadi lebih sihat bertenaga disamping memelihara kulit kita serta kulit akan jadi lebih cerah. Ishh..sapa tak nak cerah kan.  Kaum India pun dah pakai fair & lovely kan..he..he..

Beauty Collagen Whitening ini terdiri daripada peptida kolagen terhidrolisi, inovasi baru sel stem sepuluh kali ganda dari rasberry, anggur, teh hijau, buah pic, strawberi, mangga, epal, roselle, tomato dan bilberry yang dapat melambatkan proses penuaaan. Ia juga menggalakkan pembaharuan kulit agar kelihatan lebih tegang , cerah dan muda. Ia dihidrolisis secara enzimatik, bertindak sebagai antioksidan, melindungi tisu dengan meneutralkan molekul radikal bebas dalam badan yang boleh merosakkan komponen selular.

Okey kepada sesiapa yang berminat tu bolehlah sms@whatsup Ita ditalian 012 949 6644.Harga RM150.00

Okey ..boleh hubungi Ita ya jika berminat.

Comments